Fredag&Lördag

Hej!
Kom hem till mig för någon timme sen, har ätit cesarsallad till middag och ska snart hitta på något får se om det blir fest eller chill! Igår var det iallafall fest som gällde. Jag,Helena,Emelie,Jennifer,Sara&Carro drog till spånga runt 10 tiden där vi hängde hela kvällen. Det var riktigt härliga människor mest grabbar och det är ju aldrig fel ;) Men det kom några budar också som var sköna! Jag och Helena drog därifrån runt 3 för då började det bli lame och vi var rätt fulla vi det laget! Men så blir det efter ride the bus.. haha! Vi tog en taxi till Johan där han och Rasmus var, vi chillade ett tag sen var det sovdags. Jag var otroligt trött så det passade mig bra! Vaknade runt 12 imorse då vi käkade och mös lite, sen blev jag och Helena hämtade av hennes mamma och åkte hem till Helena. Käkade lite lunch och sen skulle Helena & Rasmus till Ekerö så jag fick skjuts till Vällingby där jag köpte present till mamma som fyller 45 år idag! Grattis på födelsedagen världens bästa mamma! älskar dig av hela mitt hjärta!

Nu börjar klockan ticka på så drar nog till Kristoffer Brun där det är massa andra sköna kisar! Pussssar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback