http://sufiaplace.blogg.se

Kände för någon dag sedan att jag saknar att blogga. Så tog bort allting igen ifrån sufiaplace och börjar nu om. Kommer inte bli någon super uppdatering tror jag, inte innan jag har fått tillbaka min dator iallafall. Men iallafall lite då och då så ni känner att ni keeping up with me lixom. Händer ju så otroligt mycket skoj i mitt liv. Men för er som inte har hängt med mig ifrån början hade jag tänkt att beskriva mig själv lite -

Sofia Elisabeth Angnér Lövenberg, Jag är 16 år och fyller 17 den 28 juni i år. Jag går i skolan i Hts gymasiet i Jakobsberg, Pedagogik inriktning. Jag trivs super bra i min klass & skola. På fritiden är jag i Upplands väsby där jag är uppväxt eller i Hässelby där jag har massa vänner och älskar att vara! Jag är tyvärr en av töntarna som röker och den som festar på helgerna. Men jag har otroligt jävla kul undertiden, så ni får tycka vad ni vill ;)
I framtiden ska jag bli polis hade jag tänk, det är mitt mål just nu. Men man vet inte hur det ser ut om 5 år.
Har ni några frågor eller så är det bara att höra av er till mig på - [email protected]  Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback