New design

lite uppfräshing här på sufiaplace, dock har jag inte varit så kreativ eftersom jag tog den ifrån en hemsida. Men det är tanken som räknas.. (?) Hoppas ni gillar det, för det gör jag! Nu blir det godnatt för mig och antagligen för vissa andra ute i världen.

Juste!! jag glömde berätta vad jag gjort idag, haha det är inte speciellt intressant men ni lär ju vara här av en anledning - mig :) btw, jag tog en taxi till Gabriella där det var massa folk som firade henne och Elin som båda fyllt år. Eller Gabbi fyller år idag! Grattis älskling. Där var vi tjejer i någon timme, sen blev det som vanligt i upplands väsby massa missförstånd så alla blev utskickade och drog hem. Tyvärr misslyckat. Fick sen skjuts hem av Denises storebror så det var perfekt så jag slapp åka buss ensam. Lyx kallas det! I like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback