Onsdag


Woooh nationella provet gick otroligt bra för att vara jag! jag kunde fan det mesta och så himla svårt var det inte! Perfekt för min och antagligen alla andras del. Vi hade bara en lektion efter provet - engelska. vi gjorde någon tävling och sen fick vi sluta. skönt! Jag åkte hem nästan på en gång och resan hem gick väldigt fort, allting timade tillochmed 531 vid uppl. väsby station. amazing! Träffade Fanny efter någon timme, vi tittade på Lotta på Bråkmakargatan och sen åkte vi hem till henne och gick ut med elvis.

Nu har jag precis duschat och ska snart lägga mig och titta på en film. btw imorgon ska Emelie och Helena åka med mig hem till väsby och bara chilla galet! Det ska bli skit fint väder så något kul kan man ju alltid hitta på. see y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback