What the hell

weeeei, Jag har fixat grooveshark igen. Nu när spotify är så drygt att man bara kan lyssna i 10 timmar då är detta perfekt. Ikväll hade jag bara tänkt att sitta hemma och chilla men vi får se om jag drar ut på en promenad med musik i öronen, det känns lockande faktiskt! Jag har iallafall inga tider eller något att passa för imorgon är jag ledig. Eller inte riktigt jag måste plugga och göra klart sista restuppgifterna jag har innan den 27'e. Ikväll ska jag göra en och imorgon blir det några mer. kul! Jag har faktiskt ett mål i 2'an - Jag ska göra alla uppgifter på engång så man slipper massa i slutet av terminerna för det är otroligt jobbigt att ha typ 7 uppgifter som ska in på samma dag. bläkk! Men nu får jag skylla mig själv!

Igår valde vi IV-kurser. Individuella val alltså, det fanns typ ingenting att välja på i min skola, men det som jag ville ha fanns och det var ju super! Jag tog iallafall Fordon&Samhälle vilket är att man får hela körkortsteorin i skolan på lektioner! Det är ju helt underbart, så är det bara att gå till en trafikskola och skriva provet och köra upp. Sedan valde jag Webbdesign, vilket jag nog kommer tycka är skit roligt, jag som älskar att hålla på med photoshop och hemsidor/bloggar osv. Det ser jag framemot, sen är det en annan sak som kommer göra andra året i gymnasiet otroligt mycket roligare! Jag kommer slippa ha matte i ett helt år! För nu är jag klar med matte A och i min skola/mitt program är det inte obligatoriskt att läsa matte B. Men det ska jag såklart göra fast det kommer bli i 3'an. Jag kommer göra andra året så roligt det bara går, för det sägs vara det jobbigaste året att man bara vill skita i att gå dit osvosv. Så då tyckte jag att det var smart att göra det så! 3'an däremot blir inte så jävla rolig, men det tar vi då! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback