forever alone

varit borta ett tag ifrån denna söta blogg. Men har känt lite saknad senaste tiden. Så nu tar vi tag i detta och försöker igen.. (10000 gången gillt är det man brukar säga va?) Innan jag kommer in i bloggandet igen ska jag uppdatera er lite så ni vet vad jag pratar om i forstättningen. Denna vecka bor jag i min brors lägenhet i upplands väsby eftersom han är i Val thorens och åker snowboard, så jag fick äran att ta hand om lilla katten som bor här.
Idag var jag hemma ifrån skolan för jag är sjuk, eller förkyld som det så vackert heter. Fått sällskap av en mycket god vän vid namn Fanny, vi har chillat.. Kollat på tv snackat en massa och träffat Michelle&Acke. Det har varit mysigt. Ska försöka gå till skolan imorgon det blir så segt att vara hemma hela dagarna, men får se hur det blir med den saken.

Nu - designfix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback